wtorek, 12 stycznia 2010

NAJNOWSZE FAKTY W SPRAWIE ŚWIŃSKIEJ GRYPY

NAJNOWSZE FAKTY W SPRAWIE ŚWIŃSKIEJ GRYPY
znajdziesz na tym linku:
kliknij tutaj:

Mój komentarz:
Oczywiście nie jestem zdziwiona, a wnioski są dla mnie takie, że najlepsze co mogę dać moim dzieciom
to umiejętność samodzielnego myślenia i wzięcia odpowiedzialności za swoje zdrowie (profilaktyka zamiast ślepa wiara w farmaceutyki).
Pamiętam czasy kiedy lekarz był dla mnie bogiem i wierzyłam mu bezkrytycznie, a potem przyszły
doświadczenia życiowe (borelioza odkleszczowa u mojej 3-letniej córki) i po przejściu progu strachu, pojawiła się odowiedzialność i współpraca z mądrym lekarzem, czyli takim który jest przede wszystkim otwartym i wrażliwym człowiekiem, gotowym na pełen szacunku dialog.
POZDRAWIAM
J.S.

Brak komentarzy: